Հեռավար աշխատանք՝ լեզվագործունեություն, մանկական ստեղծականություն

Ջոն Դյուին ասում է. ՙԵրեխաների հորինած պատմությունները ներքին տրամաբանության ամենատարբեր աստիճաններով են աչքի ընկնում. դրանցից ոմանք բոլորովին անկապ են, մյուսներում ծայրը ծայրին մի կերպ է հասնում: Եթե կապակցված պատմություն է, նշանակում է այն խոհածության ծնունդ է, իսկ վերջինս, որպես կանոն, տրամաբանորեն մտածելու կարողությամբ օժտված ուղեղի արգասիք է՚: Երեխաներն իրենք լիովին կարող են պատմություններ հորինել: 

Կարդալով հոդվածը մտքիս եկավ մի այսպիսի աշխատանք, որը պատրաստվում եմ իրականացնել կրտսեր դպրոցականների հետ:

  1. Երեխաներին բաժանում եմ քարտեր, որոնց վրա նրանք նկարում և գունազարդում են կենդանիներ:
  2. Հավաքում եմ քարտերը և խառնում: Այնուհետ պատահակության սկզբունքով բաժանում եմ սաներին:
  3. Ամեն մեկը իրեն բաժին հասած քարտերի վրա նկարված կենդանու մասին սկսում է պատմել:
  4. Հորինում ենք հեքիաթ «Անտառում» վերնագրով: Ամեն մեկը խաղում է իրեն բաժին հասած կենդանու դերը:
  5. Ձայնագրում և տեսանկարում ենք ամբողջ ընթացքը և ներկայացնում բլոգում:
Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s